What is the Complete E-commerce Marketing Service?
A teljes Webáruház marketing szolgáltatást azért hoztuk létre, hogy minden olyan területen tudjunk segíteni a webáruház tulajdonosoknak, ahová a leginkább szükséges a szakmai kompetencia.
These areas focus on newsletter creation, PPC (pay per click) advertising, and SEO (Search Engine Optimization), which is focused on organic search engine results.
Our service therefore offers comprehensive marketing services for online stores, including newsletter creation, PPC, and SEO.
Who is this service recommended for?
Olyan webáruházaknak ajánljuk a teljes Webáruház Marketing szolgáltatásunkat, akik szeretnék profi kézben tudni Google Ads, Meta (Facebook, Instagram), TikTok, SEO és hírlevél kampányaikat is.
It is important for them that their advertisements run on time and at the right quality.
They also consider continuous communication and brainstorming as important factors in their online campaigns.
Tapasztalatunk szerint három lehetséges eset van, amikor érdemes egy ügynökség kezébe adni ezen feladatokat. Ha ebből a háromból, legalább egy nálad is igaz, akkor érdemes megfontolnod, hogy felkeress bennünket!
- Nincs időd foglalkozni a PPC-vel.
- Nincs megfelelő kompetenciád ezen tevékenységekhez.
- Nincs kedved foglalkozni, az energiádat inkább a termékeidre, szolgáltatásaidra fókuszálnád.
What does it contain? Complete E-commerce Marketing Service?
The service includes the following:
Email campaigns:
- Hírlevél stratégia kialakítása
- Writing newsletter texts
- Establishing automatic newsletter processes
- Writing management software for newsletters
- Hírlevelek kiküldése
- Kampányok monitorozása, riportálása
PPC
- Teljes körű Google Ads hirdetéskezelés
- Teljes körű Meta hirdetéskezelés
- Teljes körű TikTok
- Hirdetésszövegek írása
- Translation: Production of visual banners
- Analitikai beállítások
SEO
- SEO analysis
- SEO stratégia kialakítása
- Having 4 Backlink posts (writing a post and placing it on external sites with a backlink to your page)
- Writing 4 blog articles of 2000-3000 characters each for your own website
- Riportálás és elemzés
General
- Continuous email and phone communication (We don't disappear!)
- Kijelölt PPC szakértő, akivel tarthatod a kapcsolatot (Nincs account manager!)
- Havi riportok
- Monthly online meetings, collaborative brainstorming
- The knowledge and experience of an entire marketing team
How much will it cost?
I'm sorry, but your query is not complete. Could you please provide the full text you want me to translate to English?Complete E-commerce Marketing Serviceour service monthly fee 480.000 HUF + áfa.
Important Things to Know
- A hirdetéskezelés havidíja nagyban függ a feladatok mennyiségétől és jellegétől, valamint a hirdetésekre fordított összeg nagyságától, de a mi ügyfeleink jellemzően beleférnek ebbe az összegbe.
- This offer applies to a contract of at least 3 months.
- Additional discounts can be applied for longer commitments!
- The quote pertains to a prepaid contract.
Provide your contact information and our colleague will soon contact you with the details:
Why should you work with Adlab?
- Because we have great experience in managing marketing for webshops and B2C businesses.
- Mert Google Ads ügynökség vagyunk, minden munkatársunk vizsgázott Google Ads szakértő.
- At Adlab, there are no project or account managers. You directly liaise with the specialist who manages your account. There are no unnecessary circles or responses like "I don't know, I'll ask the account manager."
- We respond and communicate quickly (within a maximum of 1-2 hours) and clearly compared to other agencies. We are patient and explain why we do what we do. - This is what our clients who have been to other agencies have said.
- At our company, the account is yours. We manage it, but you have full access and insight into everything.
- Because we are flexible. While we do have templates and established methods, if your needs or problems require a different solution, we adapt, not you.
- Nem foglalkozunk mindennel is.Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.
- Because we are always available. One advantage of the team compared to a freelancer is that there is always someone on standby in case your account manager is on vacation or sick. We never leave you alone in such situations.
- Because you're not just buying one person's knowledge. The advantage of a team is that it accumulates much more experience and knowledge. This would be the case with other agencies as well, but the good news is that we also share this knowledge with each other during our weekly trainings. This way, we can work together to develop and brainstorm ideas for each of our clients' specific problems.
- We try to always be proactive. This is often challenging, but we consciously work on ensuring no one gets burned out and that there is always energy to give each of our clients a little extra.
- Felelősséget vállalunkazért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.
- We believe that if we are happy and balanced, we can provide much more and better service to our clients. Therefore, working 40 hours a week or overtime is not expected at our company. We take care not to burn ourselves out, as this is how we can surpass our competitors and provide much more to our clients.
What will happen if you decide to work with us?
- Step: You will speak with David to determine the problem for which you are seeking a solution, and we will discuss how we can help.
- Step: We make an agreement. A classic indefinite term contract, nothing extra.
- Step: We are organizing a "kick-off" meeting where, in addition to David, the team member with whom the operational work will take place will also be present. Here we will discuss the problem again, but in more detail, set goals, come up with processes, work methods, communication, etc... In addition, we will have a lot of questions about your products and services, which will be necessary in order to come up with a capital STRATEGY.
- Meanwhile, we will also go through technical matters. Accesses, measurements, accounts, authorizations, platforms. All technical bits. It's okay if you don't understand them right now, we will explain them later.
- Elkezdünk dolgozni.Kitaláljuk a kezdeti stratégiákat és el is kezdjük őket megvalósítani. Létrehozzuk a kampányaidat, hirdetéseidet. Gyakorlatilag berúgjuk a motort.
- Folyamatosan elemzünk és monitorozunk.Figyeljük a költéseidet és hogy mennyire haladunk a kitűzött célok felé. Ez mind-mind a mi felelősségünk. Ha úgy látjuk, hogy meg kell ragadni a kormányt, akkor ezt is megtesszük. Ezt hívja a szakma optimalizálásnak.
- Meanwhile, we communicate continuously. Daily, weekly, monthly, as required by the project. By phone, email, online, whichever is most convenient for you.
- Riportálunk.Érthetően. De ne csak számokat képzelj el. Elmondjuk, hogy mit kell látni, mi mit látunk és hogyan képzeljük a továbbiakat. Ez kvázi egy beszélgetés, beszámoló az időszak (általában havonta) eredményeiről. Arról is tájékoztatunk és elmondjuk a véleményünket, ami nem a szerződés része, de hisszük, hogy neked hasznos infó és javíthat az eredményeiden.
- Kezdődik minden elölről.Az adatok tükrében újra nekiesünk a kampányoknak, hirdetéseknek, monitorozunk, elemzünk, riportálunk, javaslunk, beszélgetünk. Optimize, Communication, Sleep, Repeat :)

Who is our service recommended for and what kind of companies do we like to work with?
- Those who think long-term.
- Those who are not seeking quick accumulation of wealth.
- Akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal valóban jobb hellyé szeretnék varázsolni a világot.
- Akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a saját üzletük is fejlődjön.
- Those who do not see marketing as a magical weapon, but as a tool for company communication.
- Akik a saját szektorukban, piacukon a legjobbak közé akarnak tartozni.
- Akik szeretik a saját munkájukat.
- Those who believe in human values and relationships.
- Akik elfogadják mások véleményét.
- Akik közösen gondolkodni és nem irányítani szeretnének.
Because we also believe and strive for the above, there can be no error in synergy.
If you have any remaining questions, feel free to reach out!